Veel voorkomende vragen proberen wij online te beantwoorden. Is jouw vraag daarmee nog niet beantwoord, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Van maandag t/m vrijdag van 9.30 - 17.00 telefonisch via +31 (0)88-2290111 en via de Chat (zie de button op de homepage) van 8.30 - 17.00. Of stel je vraag via een email naar info@woood.nl, dan ontvang je binnen 2 werkdagen antwoord.

Ja dat kan zeker! Van een aantal banken in onze collectie hebben wij stofsamples beschikbaar, die wij je graag gratis toesturen. Het aanvragen van een stofsample kun je vinden bij de betreffende bank in de webshop. Klik op de bank en scroll naar beneden. Wanneer er een aanvraag voor die bank mogelijk is, vind je daar een button met stofsample aanvragen. Ook via een mail naar info@woood.nl of telefoontje naar onze klantenservice via 088-2290111 is het mogelijk een sample aan te vragen (indien beschikbaar).

Ja dat kan zeker, je bent van harte welkom in ons Experience Center in Hoorn of bezoek een dealer in de buurt via 'winkels'! 
Mocht je iets specifieks van de website willen zien, neem dan van te voren even contact op met het desbetreffende verkooppunt.

De standaard garantietermijn bedraagt 2 jaar - onverlet de wettelijke rechten - na leverdatum. Indien je binnen dit jaar een klacht zou hebben kun je dit melden bij onze klantenservice via info@woood.nl. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij natuurlijk een passende oplossing aandragen.